Van kinds af aan ben ik geïnteresseerd in bedrijven, merken en reclame. De interesse in bedrijven begon dus al vroeg. Welke merken inspireren mij nu:
Spotify
Hoe kan het ook anders, de bron voor de muziekliefhebber die ik ben. Disruptief in de muziekmarkt, inspirerend door het technologisch innovatieve én het volhardend ondernemerschap. Daar herken ik mij in.
Skins
Inspirerend winkelconcept, door de verzameling nicheproducten waaruit het vakmanschap en ambacht blijkt. En producten die bijzonder en bijzonder goed zijn, zonder dat er heel veel marketing aan gespendeerd wordt. Past bij mijn ‘geen woorden, maar daden’ mentaliteit.
Duvel
Kernproduct van een inspirerend familiebedrijf (Moortgat); groot zijn zonder de grootste te zijn. Authentieke briljant, b(r)ouwen met een ambachtelijk product. Sluit aan op mijn streven naar authenticiteit en echtheid en de passie voor het vak.
Coolblue
Inspirerend door de positionering, clicks én bricks. Succesvol voorbeeld van ondernemerschap. Alles voor een glimlach sluit aan op mijn glimlach, inzet van humor en het belang dat ik daaraan hecht.
Gers!
Een magazine en een beweging. Rotterdam ten voeten uit. De betekenis van het woord gers is leuk, goed of gaaf, maar dan op z’n Rotterdams. Dat hoef ik niet meer uit te leggen, toch?
Frans Boone Store
Authentiek ondernemer met een neus voor bijzonder(e producten), afwijken van de mainstream, kwaliteit, ambacht en vakmanschap. Een kleine zaak, met wereldwijde clientèle. Daarvan zeg ik, dat doe je goed! Bijna al mijn kleding en schoenen komen er vandaan. Persoonlijke aandacht, natuurlijk. Maar ook uitdagen om verder te gaan, andere keuzes te maken. Zo’n leverancier ben ik graag voor mijn klanten.